piątek, 20 września 2013

Miła końcówka tygodnia :)


Znów cały tydzień przeleciał tak szybko że nawet nie darzyłam wykonać wszystkich zadań jakie sobie wytyczyłam, oszukuję się, że nadrobię w przyszłym tygodniu ( zawsze tak mówię)…

Nawet nie wiem kiedy moje dziecko tak urosło, znów mam jakiejś olśnienie, ze już taka duża, że je normalnie posiłki jak obiadek w postaci zupki, podwieczorek z jabłuszka lub marchewki, ja się pytam kiedy ją tego nauczyłam??? Pewnie między jedną a drugą opaską i jeszcze innymi zadaniami jakie sobie zadaje sama.

Ale wczoraj, jak wczoraj było sielankowo, odwiedziła nas Ida i rzecz jasna MI cały dzień spijałyśmy kawki, Jula dostała skoczka od Cioci i znów melancholia kiedy ona tak urosła, ze już w skoczku się bawi?!

Szok, szok, szok…

Zdjęcia proszę obejrzyjcie  :)

Miłego weekendu dla Wszystkich Was :)












Juleczka ma na sobie:

Body: Cocodrillo
Spodnie: H&M
Opaska ArtistMam

Idusia ma na sobie:
Sukieneczka H&M

Zabawki:
Drewniana: Ikea
Skoczek Baby Boo

2 komentarze:

  1. Fajna ta ciocia :) małe to też niezłe laski rosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że fajna, a nasze córcie jasna rzecz że laski rosną po mamusiach ;)

      Usuń