czwartek, 12 września 2013

Fenomen mojej Córki :)


Fenomen mojej Córki…

W związku z tym, że Jula śpi od 19stej do 6 rano dnia następnego, wypija mleko i idzie spać do 9 rano, bardzo mało śpi w dzień, ale jedna drzemka 2 godzinna to rytuał dla mnie i dla niej, ale tu jest miejsce na owy fenomen, gdy mamy jakieś plany i rzeczywiście mogłaby spać tylko 2 h to śpi jak zabita, nic ją nie obudzi, żaden hałas, moje śpiewy, muzyka i trzaskanie garami… dzień normalny, marzę o 2 godzinach dla siebie, dla domu, wystarczy, że usłyszy mój głos jak rozmawiam z kimś przez telefon, oczy od razu jak pięć złotych i dziecko wyspane… no nie czaję tego …czy każde dziecko tak ma, że tylko usłyszy swoją mamę i już po spaniu?!

W tą okropną pogodę dużo słońca dla Was :)






  Jula ma na sobie :

Body: F&F
Spodnie: MotherCare

Opaska ArtistMam

3 komentarze: