wtorek, 8 października 2013

ząbkowo ....


Ząbkowo  dziś u nas…

Witamy… dawno nas nie było, ale było tyle zajęć tyle obowiązków, a i troszkę wytchnienia z Julą potrzebowałyśmy…

Dziś miał być całkiem inny wpis, ale … ale rano ząbek zastukał w łyżeczkę, to owe wydarzenie dziś przyćmiło wszystko… 
pewne radości i szczęścia zarezerwowane są tylko dla rodziców, dla mam, nigdy wcześniej nie zdawałam sobie sprawy, że taki dźwięk jakże piękny dla uszu matki to źródło takiego szczęścia…

wiem od MI (Mama Idy), że ten stukot i dźwięk pamięta się jeszcze przez wiele lat… no coś w tym jest… ja mam teraz łyżeczkę pod ręką i co chwilę dla własnej radości stuknę Juleczce po ząbku a co :)
więc dziś Wam zostawiam uśmiechniętą troszeczkę oślinioną Jule i wracam do cieszenia się tą chwilą….




Julka ma na sobie body H&M

Pozdrawiamy Was ciepło :)

4 komentarze:

  1. Tak tak, ten dźwięk i tą radość pamięta się przez długie lata... :) Ciesz się Mamo tą chwilą... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj cieszymy się bardzo, wręcz świąteczna atmosfera u nas :) pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juleczka jest słodka :-)

    OdpowiedzUsuń