środa, 28 sierpnia 2013

wspominamy Sławę :)

Długo mnie nie było, ale mam nadzieję, że warto było czekać na tego posta, dziś witamy Was z Idą, jako 4,5 letnia dziewczynka spisała się jako modelka świetnie, choć jakże inaczej się robi zdjęcia takiemu dziecku niż mojej leżącej Julce...

Ida to strojnisia, MI (Mama Idy) dba o to aby szafa byłą wypchana modnymi sukienkami, zarówno u Idy jak i u Julki, bo zawsze obdaruje swoją chrześnice czymś pięknym...

Dziewczynki w końcu miały okazję troszkę czasu spędzić ze sobą i się pokochały... byłam zaskoczona jak dziecko w tym wieku co Ida może być pomocne, towarzyszyła mi przy każdej czynności, nie odstępowała Julianny na krok...

a sesja sami zobaczcie :

" Chodź ciocia zrobimy to po mojemu" o to efekt :





" Co Ty ciocia wymyślasz" :)
" No dobra ostatnia poza i idziemy do Julki :) "

Całujemy Was mocno :*

Idusia ma na sobie:

sukienka: Next
bluzeczka : F&F
sandały: CCC

opaska ArtistMam

2 komentarze:

  1. Kochane Moje :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ale modnisia :) przypomniały mi się nasze foteczki z dzieciństwa, hahaha :) powiększ fotki troszkę następnym razem :) całusy!

    Becia

    http://kateandbee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń