wtorek, 30 lipca 2013

Do lata, do lata, do lata...piechotą będę szła...

OOOO tak do lata, do lata, do lata moja córka piechotą będzie szła, ale za rok... dawno Julianny nie było na blogu, ale w upały nie chciałam ją męczyć sesjami, choć jak widać, kocha pozować, no ale.... ja sama chyba nie za bardzo miałam ochotę... poza tym czekam za kontem na allegro, Artillo.pl i pakamera.pl, więc już nie długo tam będzie można zakupić moje opaski, a tymczasem ... Proponuję Wam letnia sukieneczkę, bardzo przewiewną, bialutką iii opaskę letnią, w kwiaty, dla ożywienia stylizacji. Czy podoba Wam się taka opcja, czy opaska nie jest przesłodka?


Julka ma na sobie:

komplecik sukieneczka z majteczkami: H&M

opaska od ArtistMam :)


                                                                                                               Miłego wtorku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz