środa, 24 lipca 2013

Biedroneczki są w kropeczki :)

Od rana dopisują nam nastroje, Julianka kipi energią i dobrym humorem, przeszła parę dni temu skok rozwojowy i od dwóch dni ku naszej radości piszczy, cóż za cudowny dźwięk dla naszych uszu, rano o 6 zamiast budzić mnie płaczem, ze jest głodna, piszczała, jakże wspaniale się wstawało do karmienia jak Jula radosnym piskiem mnie i swojego Tatę obudziła...

Dziś coś dla naszych pociech kochających biedroneczki:






Biedronka ma na sobie:

Sukieneczka: 5*10*15
Majteczki na pampersa : H&M

Opaska: ArtistMam

2 komentarze:

  1. Gwiazdeczka prześliczna... opaska bardzo mi się podoba... czekam na linki do zakupu opasek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga już za parę dni kolekcję będą gotowe i oczywiście podam linka gdzie będzie można zakupić moje opaski, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń